Moderne turbo-dieselmotoren hebben vrijwel allemaal directe diesel inspuiting onder hoge druk, hiermee kan zeer nauwkeurig diesel worden ingespoten, in een korte tijdsperiode.
Dat klinkt heel mooi, maar de diesel wordt pas heel laat ingespoten waardoor er een te korte tijd ontstaat om deze relatief zware brandstof goed met de lucht te laten vermengen. (eerder inspuiten kan ook niet want dan staan de kleppen nog open). Resultaat Roet, onnodig fijn stof wat ontstaat gedurende een onvolledige verbranding.
Fuel2-Power lost dit probleem grotendeels op door de eigenschap van de diesel te veranderen waardoor deze veel beter met de lucht vermengt en daardoor ook veel completer kan verbranden.
Voorkom dat uw dieselmotor zich inwendig vervuilt, i.p.v. achteraf uw motor te laten reinigen met een dieselbrandstofreiniger (zelf slikken mensen ook bewust vitamines vooraf om ellende te voorkomen).
Diesel auto’s vanaf 2007 zijn reeds voorzien van een Roetfilter, dit klinkt heel mooi maar in de praktijk zijn de probleem met vervuiling heel groot, vervuilde kleppen defecte egr kleppen wegens vervuiling en roetfilters die niet meer schoon willen worden tijdens de vol automatische regeneratie. Vaak met gevolg hebbende dure reparaties voor u.
Fuel2-Power Diesel kan deze roetaanwas in uw motor significant reduceren.
H Nijhof –
Gebruik nu een paar weken Fuel-power diesel in mijn Audi A4 2ltr 163 pk 2012. Nou ik kan hier melden dat de auto veel rustiger is ,startgeluid is ook minder ,heb dus echt ervaren dat het zijn werk doet.
Ik zal de komende weken kijken of het brandstof verbruik ook minder is door de soepel lopende motor.
Fatma –
Hallo EW, je hebt al een tijdje niets van mij gehoord?
Ik wilde je laten weten dat ik erg tevreden ben over de wondermiddel “Fuel2power diesel” die ik bij je gehaald heb…Door de corona minder ritten gemaakt dan anders, maar ik ben nu echt door mijn voorraad heen. Binnenkort kom ik graag langs voor nieuwe voorraad.
Groetjes
Fatma?